HTML

Butapest

Mindenek előtt tisztázzuk. Szeretem ezt a várost. A maga minden gondjával-bajával. S lévén hogy drága fővárosunk nevét facsartam meg ennyire, lehet hogy kicsit túlnövök majd rajta. S írok az országból is innen onnan. Hogy mi is a blog célja? A válasz egyszerű... Ferde tükröt tartani. Ferde tükröt tartani politikai és vallási hovatartozás nélkül, megmutatni azt hogy igenis bűn ha nem segítünk, hogy néha meg kell rázni magunkat, s levedleni a hétköznapok szürke hályogát. Elgondolkodtatni. Nem-nem... én erre képtelen vagyok. Nem tudom visszaadni mindazt amit, s ahogy látom. Ezért megígérem nektek hogy nem én leszek a tükör... Én a szög vagyok, mely a tükröt tartja.

Friss topikok

  • AtoszMester: Kiváló. (2010.10.30. 00:11) Esőre áll
  • Céadaoin (user ID 44540): énisénisnekemis :-) (2008.09.05. 22:04) Alaphang

Linkblog

Archívum

2008.09.05. 08:15 pepe326

Alaphang

Hogy a blog mi célból jött létre azt oldalt már átfuthattátok.

Első bejegyzésként inkább afféle alkotmányt szeretnék megalkotni.

Ez egy szókimondó blog lesz. Érzéssel ugyan de lehet kicsit káromkodni. A túlzott vulgaritást meg úgyis kimoderálom.

Aki a nyelvtannal akar baszogatni, az tegye nyugodtan. Szeretem ha felvidítanak mások a dulifulizásukkal. Ez egy blog az interneten, s nem a Révai nagylexikon.

Aki bármit személyes sértésnek vél az oldalon, vagy úgy érzi hogy sértem a vallási, etnikai hovatartozását az nyugodtam monnyon le. Mert azt gondolom hogy az ember attól "szabad gondolkozó" hogy képes elvonatkoztatni. Aki csak a kereszténység párás szemüvegén keresztül képes vizslatni a világ dolgait, az ugyanolyan fanatikus mind a buszon robbantó barn abőrűek. Ugyanolyan, csak kicsit veszélyesebb. Mert nem az arzén az igazi méreg, hanem a téveszmék. S hogy most pont a keresztényeket vettem elő az semmi több, csak incselkedés.

 

Kezdetnek ennyi, aztán majd idővel... Tán ezzel a bloggal, és olvasóival együtt én is felnövök a feladathoz.

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://butapest.blog.hu/api/trackback/id/tr1649245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.05. 16:38:44

Első! :) Úgyértem első-első! :)

Linkelném a blogodat. Szabad-e?

pepe326 · http://butapest.blog.hu/ 2008.09.05. 16:43:20

Természetesen. sőt miután megírtam neked a bejegyzésemet akkor láttam hogy vártok olvasói leveleket is :) ha akarsz csinálj belőle vendég posztot nyugodtan.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.05. 16:50:03

Úgy alakult, hogy esténként eddig ilyen irodalmi posztok voltak. Oda gondolnálak.
süti beállítások módosítása